Noi servicii dezvoltate în SEAP. Noi funtionalitati disponibile pe platforma SEAP
Conform SEAP-ului si anume conform anuntului publicat in 23.12.2020, au fost implementate noi functionalitati:
" Vă informăm că, începând cu data de 23.12.2020, SEAP vă pune la dispoziție următoarele facilități:
Calitatea de întreprindere mică, mijlocie sau mare a unui operator economic este o informație de importanță majoră în statisticile naționale și europene.
În cazul operatorilor economici care se înscriu la procedurile de atribuire online, această informație se va prelua automat din profilul acestora în declarația de participare publicată la nivelul procedurii de atribuire de autoritatea/entitatea contractantă, precum și în anunțul de atribuire, în secțiunea ”V.2.2) Informații privind ofertele”.
În acest scop, sistemul oferă operatorilor economici posibilitatea de a-și verifica și actualiza aceste informații în secțiunea INFORMAȚII GENERALE din meniul ”Contul meu”, disponibilă după autentificarea în sistem.
Există situații în care intervine necesitatea ca prețul ofertei care a stat la baza semnării acordului cadru să fie modificat fie prin creștere, fie prin diminuare ulterioară. Această necesitate apare, spre exemplu, la achizițiile dintr-un domeniu în care se lucrează cu prețuri reglementate sau există prevederi legislative care instituie operatorilor economici semnatari ai unui acord cadru obligativitatea modificării ofertele inițiale. Astfel, autoritatea/entitatea contractantă va putea să inițieze la nivelul anunțului de atribuire a acordului-cadru o solicitare de revizuire oferte prin completarea unui motiv și stabilirea unui termen limită.
Urmare notificării transmise în acest scop de sistem prin e-mail, ofertanții semnatari ai acordului cadru pot depune, cripta și salva noua ofertă financiară împreună cu formularul de ofertă financiară aferent în secțiunea Ofertă financiară de la nivelul procedurii de atribuire/lotului. Sistemul va reține noile oferte financiare ca fiind oferte curente, cele vechi devenind oferte istorice. Reluările de competiție ulterioare vor porni de la ofertele curente (cele revizuite).
Autoritatea/entitatea contractantă va putea completa și publica un anunț de modificare a valorii și/sau duratei unui acord cadru, a unui contract de achiziție publică/sectorial sau a unui contract subsecvent.
O altă noutate presupune adăugarea a două opțiuni justificative - în plus față de opțiunile menționate în formularul standard al JOUE -, în cadrul secțiunii ”VII.2.2) MOTIVELE MODIFICARII” a anunțului de modificare a unui anunț de atribuire contract de achiziție publică/acord cadru publicat anterior în sistem. "
Daca ai nevoie de ajutor : Contact Licitatiisicap
oferă suport complet firmelor care doresc să participe la achiziții publice: înregistrare în SEAP/SICAP, obținerea și instalarea certificatului digital, reînnoiri, completare DUAE, consultanță și depunerea ofertelor.
Colaborăm de ani buni cu LicitatiiSICAP.ro. Au experiență reală și mereu găsesc soluții. Profesioniști adevărați!
Am economisit timp și energie. Echipa a completat corect DUAE-ul și ne-a ghidat pas cu pas. Mulțumim pentru seriozitate!
Ne-au ajutat să reînnoim certificatul SEAP și să depunem ofertele la timp. Suportul tehnic a fost excelent, iar comunicarea foarte clară.
Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost promptă, totul s-a rezolvat rapid și fără stres. Recomand cu încredere!
Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost extrem de profesionistă, au rezolvat rapid tot procesul — de la obținerea certificatului digital până la completarea DUAE.
Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost extrem de profesionistă, au rezolvat rapid tot procesul — de la obținerea certificatului digital până la completarea DUAE.