Ai pierdut datele de acces pe SEAP?

Recuperere certificatului digital SEAP / SICAP se face in cazul in care un ofertant sau autoritate contractanta nu mai cunoaste datele de access in cont sau daca a pierdut certificatul digital primit la inregistrarea in sistem.

Dupa finalizarea procedurii de recuperare la SEAP, ofertantul/autoritatea contractanta va obtine un nou certificat digital pe care il va folosi la autentificarea in sistem cu ajutorul noilor date de acces configurate de acesta.

Valabilitatea noului certificat digital emis este de 24 de luni.

Recuperarea certificatului digital se poate realiza doar in cazul in care esti inregistrat in SEAP.

Pasii necesari recuperarii certificatului digital SEAP:

Recuperare Seap

Recuperare Seap

  1.  Se aceseaza pagina ''Recuperare Certificat Digital'' corespunzatoare fiecarui tip de utilizator(ofertant sau autoritate contractanta), prin actionarea butonului Recuperare Certificat alocat fiecaruia
  2.  Se alege tipul de recuperare dorita (partiala sau totala)
    Daca se cunosc datele de acces se poate face recuperare partiala rezultatul fiind generarea nui nou certificat digital.
    Iar in cazul in care nu se mai cunosc datele de acces se face recuperare totala in urma careia se seteaza noi date de acces si se emite un nou certificat digital Seap.
  3.  In cazul in care exista modificari se efectueaza actualizarea informatiilor de pe platforma.

Pentru finalizarea procedurii se achita o taxa de recuperare la ADR(AUTORITATEA PENTRU DIGITALIZAREA ROMANIE). Plata taxei de recuperare se poate efectua online cu card bancar sau offline (ORDIN DE PLATA sau GHISEU).

Procedura de recuperare se efectueaza si in cazul in care ofertantul sau autoritatea contractanta nu a reinnoit la timp certificatul digital SEAP.

Certificatul digital se reinnoieste cu cel mult 30 de zile si cel putin 2 zile inainte de data expirarii acestuai.

Cere acum o oferta de recuperare cont și consultantii vor parcurge toti pasii pentru dumneavoastră!

Pentru demararea procedurii de recuperare a certificatului digital SEAP este nevoie sa ne solicitatii acest serviciu: CLICK AICI!

Ce spun clienții noștri

Cu peste 20 de ani de experiență, transformăm procedurile complicate în pași simpli și clari pentru fiecare client.

Din 2004, LicitatiiSICAP.ro

oferă suport complet firmelor care doresc să participe la achiziții publice: înregistrare în SEAP/SICAP, obținerea și instalarea certificatului digital, reînnoiri, completare DUAE, consultanță și depunerea ofertelor.

Ion P
Cluj
Firma A

Partener de încredere în achizițiile publice

Colaborăm de ani buni cu LicitatiiSICAP.ro. Au experiență reală și mereu găsesc soluții. Profesioniști adevărați!

Cristina L
Arad
Firma X

Servicii rapide și de încredere

Am economisit timp și energie. Echipa a completat corect DUAE-ul și ne-a ghidat pas cu pas. Mulțumim pentru seriozitate!

Andreea M
Craiova
Firma G

Totul a mers perfect din prima

Ne-au ajutat să reînnoim certificatul SEAP și să depunem ofertele la timp. Suportul tehnic a fost excelent, iar comunicarea foarte clară.

Marius G
Suceava
Firma D

Profesioniști de la început până la final

Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost promptă, totul s-a rezolvat rapid și fără stres. Recomand cu încredere!

Radu M
Timisoara
Firma C

Echipa a fost extrem de profesionistă

Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost extrem de profesionistă, au rezolvat rapid tot procesul — de la obținerea certificatului digital până la completarea DUAE.

Mihai D
Bucuresti
Firma B

Colaborare perfecta

Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost extrem de profesionistă, au rezolvat rapid tot procesul — de la obținerea certificatului digital până la completarea DUAE.

Toate drepturile rezervate © (2025) Ioana SRL | Web design by DowMedia