Pentru gestionarea contului SEAP/SICAP este necesar sa aveti un cont pe platforma nationala de achizitii publice.
Inregistrarea in SEAP este necesara pentru a gestiona contul seap, indiferent daca aceasta este facuta in calitate de ofertant sau de autoritate contractanta.
Pasii pe care un operator economic trebuie sa il parcurga pentru inregistrarea in sistem (SEAP)
- Accesati Inregistrare pentru ofertant de pe platforma SEAP
- Completati testul antirobot, cititi termenii si conditiile
- Efectuati operatiunile pentru completarea formularului de inregistrare
- Dupa aprobarea cererii de catre un operator SEAP, sistemul va trimite un email privind emiterea certificatului digital de acces in SEAP
- Descarcati si instalati certificatul digital emis
Dupa inregistrarea in SEAP se poate demara gestionarea contului SEAP/SICAP
Ofertantul sau Autoritatea contractanta poate gestiona contul SEAP de la meni-ul ce poarta numele de CONTUL MEU.
Cu ajutorul meni-ului CONTUL MEU se pot:
- Actualiza informatiile din profil
- Schimare parola
- Documente
- Dosarul companiei
- Catalog si disponibil-plati
- Facturi/Plati
Este foarte important sa avem un cont gestionat corect si actualizat la timp.
In caz contrar daca contul nu este actualizat si dosarul companiei nu este complet riscam sa fim exclusi din procedura.
De asemenea contul trebuie sa fie in perioada de valabilitate. Asigurativa ca certificatul digital seap este reinnoit la timp, altfel accesul in cont este restrictionat.
Daca a expirat sau daca nu se mai cunosc datele de autentificare in cont singura solutie pentru a redobandi accesul in cont este procedura de recuperare a certificatului digital SEAP / SICAP.
Consultatii nostri sunt gata sa gestioneze contul SEAP si sa efectueze pentru dumneavoastra procedurile necesare in SEAP / SICAP.
Contacteaza un consultant !!!!