Cont SEAP Preturi, Tarife, Taxe, costuri acces SEAP

Cont SEAP Preturi, Tarife, Taxe, cost acces SEAP

Daca discutam despre : SEAP Preturi taxe costuri, Conform site-ului e-licitatie.ro preturile si taxele pentru utilizarea SEAP afisate  in data de 20.11.2023 sunt urmatoarele:

I. TARIFE ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ SERVICII SEAP

1. Servicii SEAP și tarife

i. Poziții de catalog

a. tarif:  11,90 RON (10 RON la care se adaugă TVA 19%)/una poziție de catalog.

b. informații suplimentare:

- tariful se plătește de către un ofertant pentru adăugarea și publicarea unui reper (produs/serviciu/lucrare) în Catalogul electronic disponibil în SEAP

- perioada de valabilitate a unei poziții de catalog achiziționate este de un an de la data emiterii facturii

- se pot publica repere in Catalogul electronic doar in limita numărului de poziții de catalog achiziționate neutilizate, aflate în perioada de valabilitate de  un an.

ii. Participări preplătite

a. tarif: 119 RON (100 RON la care se adaugă TVA 19%)/participare preplătită.

b. informații suplimentare:

- tariful se plătește de către un ofertant pentru înscrierea în vederea participării la o procedură de atribuire desfășurată online prin SEAP

- participările preplătite cumpărate se reportează dacă nu sunt utilizate

- lunar, ofertanții primesc automat în sistem o participare gratuită și nereportabilă dacă nu este utilizată.

iii. Notificări pe criterii de interes preplătite

a. tarif:  42,84 RON/sablon notificare/an (36,00 RON la care se adaugă TVA 19%)

b. informații suplimentare:

- tariful se plătește de către un ofertant pentru primirea prin email pe o perioadă de un an a unor notificări privind rapoarte generate în sistem, în contul solicitantului din sistem, conținând informații conform șablonului configurat despre proceduri de atribuire aflate în diverse stări

- șablonul poate fi configurat după achitarea sumei aferente acestui serviciu

- un sablon poate fi configurat pentru unul din urmatoarele tipuri: Anunturi de atribuire publicate sau Anunturi de initiere publicate sau Proceduri cu depunere in perioada urmatoare

- in functie de tipul sablonului ales, criteriile după care poate fi configurat șablonul pentru a primi notificări sunt: tip  anunț (de inițiere sau de atribuire)/tip procedura, tip de contract (furnizare, servicii, lucrări), valoare maxima/minima estimată/atribuita a procedurii de atribuire, localitate, județ, denumirea autorității contractante, coduri CPV (în limita a maxim 10 coduri CPV)

- Important: odata salvat sablonul, pot fi modificate doar criteriile continute de acesta, nu si tipul sablonului (Anunturi de atribuire publicate, Anunturi de initiere publicate sau Proceduri cu depunere in perioada urmatoare)!

iv. Subscrieri la evenimentele procedurii

a. tarif:  5,59 RON /abonare procedură (4,70 RON la care se adaugă TVA 19%)

b. informații suplimentare:

-  tariful se plătește de către un ofertant pentru primirea prin email a unor informații privind desfășurarea unei proceduri la care nu se înscrie, dar pe care dorește să o monitorizeze

- subscrierile preplătite nu au perioadă de valabilitate. se consumă o subscriere la momentul acționării butonului ”Abonare la evenimentele procedurii” existent în pagina ”Achiziție inițiată prin anunț de participare ...” aferentă procedurii de atribuire dorite

- subscrierile preplătite se reportează dacă nu sunt utilizate

- evenimentele procedurii pentru care se primesc notificări: publicare clarificare/erată la anunțul de inițiere al procedurii de atribuire, suspendare procedura, revenire din suspendare la procedura, anulare procedura, revenire din anulare procedura, publicare anunt de atribuire, publicare erata la anuntul de atribuire, initiere licitatie electronica."

Preturile publicate pe SEAP Preturi taxe costuri se pot modifica/actualiza in timp.

 

CERE OFERTA CREARE CONT SEAP

Ce spun clienții noștri

Cu peste 20 de ani de experiență, transformăm procedurile complicate în pași simpli și clari pentru fiecare client.

Din 2004, LicitatiiSICAP.ro

oferă suport complet firmelor care doresc să participe la achiziții publice: înregistrare în SEAP/SICAP, obținerea și instalarea certificatului digital, reînnoiri, completare DUAE, consultanță și depunerea ofertelor.

Ion P
Cluj
Firma A

Partener de încredere în achizițiile publice

Colaborăm de ani buni cu LicitatiiSICAP.ro. Au experiență reală și mereu găsesc soluții. Profesioniști adevărați!

Cristina L
Arad
Firma X

Servicii rapide și de încredere

Am economisit timp și energie. Echipa a completat corect DUAE-ul și ne-a ghidat pas cu pas. Mulțumim pentru seriozitate!

Andreea M
Craiova
Firma G

Totul a mers perfect din prima

Ne-au ajutat să reînnoim certificatul SEAP și să depunem ofertele la timp. Suportul tehnic a fost excelent, iar comunicarea foarte clară.

Marius G
Suceava
Firma D

Profesioniști de la început până la final

Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost promptă, totul s-a rezolvat rapid și fără stres. Recomand cu încredere!

Radu M
Timisoara
Firma C

Echipa a fost extrem de profesionistă

Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost extrem de profesionistă, au rezolvat rapid tot procesul — de la obținerea certificatului digital până la completarea DUAE.

Mihai D
Bucuresti
Firma B

Colaborare perfecta

Am apelat la LicitatiiSICAP.ro pentru înregistrarea firmei în SEAP și depunerea unei oferte. Echipa a fost extrem de profesionistă, au rezolvat rapid tot procesul — de la obținerea certificatului digital până la completarea DUAE.

Toate drepturile rezervate © (2025) Ioana SRL | Web design by DowMedia