Certificat digital pentru acces in SEAP se obtine in urma inregistrarii in platforma SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice).
Accesul la platforme online pentru achiziții publice, precum SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice), se face cu ajutorul certificatului digital SEAP pentru a asigura o conecsiune securizata.
Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) reprezintă platforma națională utilizată în România pentru desfășurarea procedurilor de achiziții publice. Prin intermediul acesteia, autoritățile contractante și operatorii economici pot desfășura proceduri de achiziții publice într-un mod transparent, eficient și conform legislației în vigoare.
Orice entitate care dorește să participe la licitații publice și să ofere produse, servicii sau lucrări către instituțiile statului trebuie să se înregistreze in SEAP.
Consultanții noștri vă oferă servicii complete și profesionale de inregistrare, de asemenea, vă vom oferi suportul și explicațiile necesare în procesul de logare în SEAP/SICAP.
Contacteaza un consultant !!!!ÎNREGISTRARE SEAP/CREARE CONT SEAP
- Înregistrare în SEAP/SICAP
- Creare cont SEAP/SICAP
- Obținerea Certificatului Digital
- Suport în descărcarea Certificatului Digital
- Instalarea Certificatului Digital
- Suport în autentificare pe platforma SEAP/SICAP
Pașii pentru obținerea unui certificat digital pentru acces in SEAP
1. Accesați pagina de înregistrare pentru ofertant pe platforma SEAP
Începeți procesul de înregistrare accesând secțiunea dedicată ofertanților pe platforma SEAP.
2. Completați testul antirobot și citiți termenii și condițiile
Pentru a continua, completați testul antirobot și asigurați-vă că ați citit și înțeles termenii și condițiile de utilizare a platformei.
3. Completați formularul de înregistrare
Urmați instrucțiunile pentru a completa formularul de înregistrare cu toate informațiile necesare. Asigurați-vă că datele introduse sunt corecte și complete.
Contacteaza un consultant !!!!