PLANURI DE ACHIZITIE
Planul anual de achizitii (planuri de achizitie) reprezinta nevoia de achizitii a unei Autoritati contractante pentru un anumit an. Toate achizitiile pe care autoritatile contractante le pot initia in sistem sunt aprobate si se regasesc in planurile anuale de achizitii publicate.
Mai jos aveti sectiuni din Manualul de utilizare a Seap-ului sectiunea inscriere in SEAP.
Daca aveti nevoie de ajutor : Cereti o oferta
Lista de planuri anuale de achizitii publice
Lista planurilor de achizitii se acceseaza din meniul „Initieri de proceduri de achizitie” optiunea “Planuri de achizitii”.
Se afiseaza lista care contine toate planurile de achizitii publicate curente (ultima versiune publicata) ale tuturor autoritatilor contractante.
Lista planuri este prevazuta cu FILTRE. Se completeaza / selecteaza filtrele de cautare dorite si se apasa tasta „Enter” sau se actioneaza butonul “Filtreaza” pentru aplicarea filtrelor. Daca se doreste afisarea intregii liste de detalii de plan se actioneaza butonul “Sterge filtre” urmat de actionarea butonului “Filtreaza”.
Pentru a deschide un plan de achizitii al unei autoritati contractante, utilizatorul va da click pe denumirea planului (scris cu fond de culoare albastra).
Vizualizarea planului anual de achizitii publice
Pagina de vizualizare a planului de achizitii se acceseaza din lista de planuri de achizitii.
Continut:
Pagina de vizualizare a planului de achizitii va contine:
O rubrica cu datele de identificare ale planului de achizitii in mod read-only:
Lista de detalii plan este prevazuta cu FILTRE. Se completeaza / selecteaza filtrele de cautare dorite si se apasa tasta „Enter” sau se actioneaza butonul “Filtreaza” pentru aplicarea filtrelor. Daca se doreste afisarea intregii liste de detalii de plan se actioneaza butonul “Sterge filtre” urmat de actionarea butonului “Filtreaza”.
Lista poate fi ordonata dupa criteriile afisate deasupra listei, in dreptul etichetei „Ordoneaza dupa„. Se actioneaza denumirea criteriului de ordonare si lista va fi sortata crescator / alfabetic dupa respectivul criteriu. Daca se mai face click o data pe denumirea criteriului, lista se va ordona descrescator / invers alfabetic dupa respectivul criteriu. Daca se face click a treia oara pe acelasi criteriu, se inlatura ordonarea dupa respectivul criteriu.
Rezultatele afisate in lista pot fi exportate in diverse formate: excel, pdf sau csv.
O rubrica cu toate detaliile de plan pe care autoritatea contractanta a decis sa le publice in versiunea curenta de plan.
Actiuni:
- Tiparire – la actionarea butonului “Tipareste” , se va genera un fisier pdf care va contine informatiile din rubricile date de identificare si detalii de plan descrise la ecranul de editare.
- Intoarcere in lista de planuri de achizitii– utilizatorul este directionat in lista planuri de achizitie.
Daca aveti nevoie de ajutor : Cereti o oferta !
Datele de mai sus au fost preluate de pe: Sursa: A.A.D.R. e-guvernare, SEAP, Manualul de utilizare Seap