Inainte de a putea utiliza platforma SEAP este nevoie sa pargurgeti procedura de inregistrare corecta in SEAP/SICAP(creare cont SEAP).
SEAP ( Sistemul Electronic de Achizitii Publice) este platforma online unde autoritatile publice sunt nevoite sa depuna anunt de achizitie / licitatii, iar ofertantii depun ofertele pe aceeasi platforma.
Pentru a crea un cont in SEAP unei firme, trebuie sa aveti pregatite datele companiei, certificatul de inregistrare al firmei, dar si date despre reprezentantul legal.
Dupa obtinere certificatului digital acesta se descarca de pe pagina SEAP folosind utilizatorul si parola selectate in momentul in care s-a facut inregistrarea sau recuperarea, se instaleaza in calculator, dupa care puteti sa folositi platforma SEAP pentru a depune oferte si pentru a participa la licitatii.
CREARE CONT SEAP + CERTIFICAT DIGITAL + 1 POZITIE DE CATALOG, VALABIL 24 DE LUNI – 330 LEI
Consultantii nostri vor parcurge, pentru dumneavoastra, toate procedurile necesare pentru inregistrarea in SEAP. Pentru aceasta completati formularul de mai jos.