Inregistrare firma in SEAP
Firmele care doresc sa participe la licitatiile publice organizate de autoritati contractante (institutii publice), publicate pe SEAP trebuie sa isi inregistreze firma pe aceasta platforma.
Inregistrarea firmei in SEAP permite firmei inregistrate sa publice ofertele pe platforma si sa participe efectiv la licitatiile cu statul, astfel avand sansa de a castiga licitatii publice.
Inregistrare firma in SEAP
Inregistrarea firmei in SEAP presupune o procedura de inregistrare in format on-line. In cadrul procedurii se completeaza datele cerute de formular, se alege un cont de utilizator si o parola. E nevoie de incarcarea CUI-ului firmei, in format PDF pe platforma. Urmatorul pas este furnizarea unui PIN, urmat de selectarea modalitatii de transmitere a formularului de inregistrare si a documentelor. Modalitatea de transmitere se poate face in 2 feluri:
- Electronic: formularul de inregistrare se semneaza electronic si se transmite operatorului SEAP prin intermediul aplicatiei. Pentru aceasta modalitate de transmitere a cererii e nevoie si de Semnatura Electronica.
- Pe suport de hartie: formularul de inregistrare se descarca, se listeaza si se semneaza olograf, dupa care se poate transmite prin posta, curier sau delegat, sau se poate trimite prin e-mail.
Inregistrare firma in SEAP
Datele necesare pentru inregistrarea firmei in SEAP, pe langa CUI-ul firmei, sunt si numele, prenumele si CNP-ul reprezentantului legal, contul bancar si banca la care e deschis contul, nr. de telefon, si adresa de e-mail.
Dupa verificarea firmei si a corectitudinii datelor de catre SEAP, se emite Certificatul digital si se trimite un e-mail firmei noi inregistrate in platforma SEAP un e-mail de instiintare. Din acel moment, firma inregistrata in SEAP are acces in sistemul SEAP si certificatul valabil pentru o perioada de 2 ani.